Eén twee drie start

En we zijn vertrokken voor het eerste volledige schooljaar van onze grote kleine man. Ik hield mijn hart al vast. De juf waar hij zo verzot op was, zou er niet meer zijn, en het tranenvrij houden van de afscheidsmomenten was al een klein aandachtspuntje. Voorbereiden dus, op de start én een nieuwe juf. Maar man, man, man, zo aandoenlijk flink dat hij was. Moeder was niet voorbereid op zo veel flinkheid en het scheelde niet veel of er vloeiden toch nog tranen.

En vanavond start diezelfde moeder ook met een nieuw schooljaar. Ik ga me volledig smijten op “rokken en pantalonnen”. Ge gaat hier wat zien het komende jaar. Wat er mij aan doet denken dat ik beloofde om te pronken met mijn creaties van vorig schooljaar. Ik hou het bij deze: een pyjama met retro vierwielers afgewerkt met rode vintage knopen van mijn bomma. De stof kocht ik hier.

In afwachting van de prachtige nazomer is trouwens bij ons gisteren officieel het zandbak-seizoen gestart. Het kunstwerk is af. De laatste dag van de vakantie, maar dat is een detail. Met deksel (om te vermijden dat het een kattenbak wordt), terrasje en alles. Ik zet niet voor niks altijd die super voor de man. Aanschouw en bewonder! Na de test van gisteren heb ik zo een vaag vermoeden dat we hier nog veel plezier aan zullen beleven. Ik had plots tijd om mijn Flow te lezen!

Deze diashow vereist JavaScript.

Een gedachte over “Eén twee drie start

  1. Moest jij niet schilderen in plaats van de Flow te lezen? 🙂
    Super die zandbak, neefje en nichtje komen die binnenkort ook eens uittesten!
    En ik ben super fier op mijn peetje dat hij zo flink geweest is op zijn eerste schooldag! Dat verdient een presentje!!! 😉

    Like

Geef een reactie

